Saturday, April 09, 2016

Cabar ke SPRM : Prof Dr Shaharuddin jangan jadi Prof kangkung

Saya telah dihantar link berita (klik sini) di mana seorang yang dikenali sebagai Prof Sahahrudin Badrudin telah mencabar saya agar membawa apa yang saya bangkitkan mengenai pentadbiran Azmin Ali ke SPRM.

Jujurnya saya tidak kenal pun Prof. ini yang tiba - tiba menjadi Naib Presiden PKR. Mungkin ia dilantik bagi tujuan tertentu agaknya. Namun apabila membaca komennya jelas ia tidak ubah seperti prof. kangkung yang lain yang menjilat penguasa semata.

Saya minta sesiapa tolong sampaikan kepada prof ini agar cerdik sikit kalau nak menjilat pun.

Minta ia baca kenyataan saya sebelum ini "Cabaran untuk saya ke SPRM ialah dari mereka yang tidak memahami pentadbiran itu sendiri. (rujuk m/s 4 kedua dua dokumen yang disertakan) Menurut undang – undang  adalah menjadi hak Kerajaan (sama ada pusat atau negeri) untuk memberikan apa juga projek atau kerja secara tender atau runding terus. Tetapi TENDER TERBUKA ialah janji ‘reformasi’ kita kepada rakyat. Tak kan nak buat laporan ke SPRM kerana Azmin menipu dalam sidang media dan Azmin mengkhianati aspirasi reformasi ?" atau untuk baca penuh sila klik http://chegubard.blogspot.my/2016/02/bukti-penipuan-azmin-di-media-berkenaan.html

Jika dia benar mahu memainkan peranan selaku Naib Presiden apa salahnya beliau hubungi cheGuBard dan mendengar sendiri apa sebenarnya yang dibangkitkan dan melihat sendiri bukti yang tersusun bukan sekadar memberi komen sekadar menjaga kepentingan diri.

Professor ini tahu atau tidaksemua proses aduan dalaman sudah dilalui sebelum pendedahan media dibuat ?

Jika inilah ahli akedemik yang nak disandarkan maka ia tak ubah seperti seperti Bn yang penuh dengan Prof kangkung pemuji tak kisah apa yang penguasa lakukan.

Maaf kalau tulisan ini kasar tapi ia sesuai dengan cara prof yang serbu dinding tak pakai helmet.

jemput baca juga (klik) Apa beza PKR dengan Umno ? Gantung kerana kritik penyelewengan. Libatkan polis untuk senyapkan kritikan

No comments:

Post a Comment